SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE STRANI
Ti pogoji poslovanja, objavljeni na spletni strani https://pintarles.si/ (v nadaljevanju: »Pogoji poslovanja«) določajo pogoje nakupa izdelkov preko te spletne strani.
- Informacije o podjetju:
PINTARLES Izdelava in prodaja lesenih izdelkov Jan Pintar s.p.
Vinice 27A
1317 Sodražica
Matična številka: 8888485000
Davčna številka: 54307953
Zavezanec za DDV: NE
Telefonska številka: 051 723 915
Elektronska pošta: info@pintarles.si (v nadaljevanju: »podjetje«).
»Uporabnik« ali »kupec« v teh Pogojih poslovanja predstavlja osebo, ki uporablja to spleto stran in/ali se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša s temi Pogoji poslovanja, ki so sestavni del pogodbe.
- Nakup:
Uporabnik lahko na spletni strani izbere izdelke, katerih nakup ga zanima. Glavne značilnosti izdelkov in njihove cene so navedene ob posameznem izdelku. Podjetje ni zavezanec za DDV, zato se DDV na podlagi veljavnega Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, z nadaljnjimi spremembami) ne obračunava. Uporabnik s klikom na »Dodaj v košarico« izbere izdelke, ki jih namerava kupiti. Cena izbranih izdelkov in stroški dostave se izpišejo tudi v košarici. Pred oddajo naročila mora uporabnik označiti, da je prebral te Pogoje poslovanja in se z njimi strinja. Uporabnik s klikom na »Kupite sedaj« odda podjetju naročilo. Pogodba je v tem trenutku sklenjena oziroma naročilo potrjeno in zaključeno.
Kupec bo o vseh podatkih o oddanem naročilu tudi obveščen na elektronski naslov.
Morebitne popravke ali spremembe že oddanega naročila, predno je naročilo odpremljeno, lahko kupec sporoči podjetju preko elektronske pošte info@pintarles.si ali pokliče na 051 723 915.
Določeni izdelki s tekstilom lahko glede vzorca tekstila odstopajo od izdelka, prikazanega na spletni strani. V primeru naročila takšnega izdelka, vas bomo o odstopanju vzorca na tekstilu predhodno obvestili in zaprosili za potrditev, da vam določen vzorec tekstila ustreza.
- Plačilni pogoji:
Plačilo za naročene izdelke lahko kupec opravi:
- s plačilom po predračunu: v tem primeru kupec izvede plačilo neposredno na račun podjetja. Pri plačilu kupec navede številko naročila kot referenco za plačilo. Naročilo ne bo odposlano, dokler kupnina ni plačana na račun podjetja.
- s plačilom po povzetju.
- Dobava:
V kolikor kupec izbere dostavo izdelka, bodo naročeni izdelki kupcu dostavljeni preko ponudnikov poštnih storitev in dostave pošiljk. Dostava je možna zgolj na območju Slovenije.
Cena pakiranja in dostave naročenih izdelkov znaša 7,00 EUR. V primeru, da skupna vrednost naročenih izdelkov znaša 100,00 EUR ali več, sta pakiranje in dostava za kupca brezplačna.
Če so naročeni izdelki na zalogi, bodo le-ti odpremljeni predvidoma v petih delovnih dneh. V kolikor izdelki niso na zalogi in/ali utegne biti rok dostave daljši od navedenega, bo kupec o tem predhodno obveščen.
Kupec lahko naročene izdelke prevzame tudi na naslovu podjetja. V tem primeru se stroški dostave ne zaračunajo. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte. Po prejetem obvestilu je prevzem mogoč v času poslovanja podjetja ali po predhodnem dogovoru.
- Neskladnost blaga in reklamacije:
Blago bo kupcu izročeno v skladu s sklenjeno pogodbo. Podjetje kupcu odgovarja za neskladnost blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/2022).
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil podjetje najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, podjetje pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja navedenih zahtev mora blago tudi:
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je podjetje dalo na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da: (i) za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel, (ii) je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali (iii) javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Podjetje ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz prejšnjega odstavka, če je podjetje kupca ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestilo, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz prejšnjega odstavka, ter je kupec ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (npr. kot to izhaja iz točke 2 teh Pogojev poslovanja).
Kupec mora podjetje obvestiti o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te v zakonsko določenem roku in hkrati podjetju omogočiti pregled izdelka.
Za uveljavljanje neskladnosti blaga oziroma reklamacije je podjetje dosegljivo:
- preko elektronskega naslova: info@pintarles.si
- na telefonski številki 051 723 915.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil podjetje, pod pogoji in v vrstnem redu, kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/2022), upravičen da:
- zahteva od podjetja brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti podjetje v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Podjetje ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
- Odstop od pogodbe
Vsak kupec ima pravico, da skladno z veljavno zakonodajo v 14 dneh od prevzema izdelkov podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. To stori tako, da:
- bodisi izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ki se nahaja tukaj, in ga posreduje na info@pintarles.si;
- bodisi v sporočilu navede podatke o nakupu, potrebne za obravnavo njegove zahteve: ime in priimek, naslov, telefon in e-pošta, blago, v zvezi s katerim kupec odstopa od pogodbe, datum naročila, datum prejema blaga ter št. računa. Sporočilo kupec posreduje na info@pintarles.si.
Pri vračilu izdelkov kupca ne bremenijo nobeni dodatni stroški razen stroški neposrednega vračila izdelka. Podjetje pošiljk z odkupnino ne sprejema.
Izdelek oziroma izdelke je potrebno vrniti podjetju najkasneje v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe.
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za njegov pregled. Kupec v primeru odstopa od pogodbe odgovarja za zmanjšano vrednost izdelka zaradi ravnanja z izdelkom, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja izdelka.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je izdelan po natančnih navodilih kupca ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam, zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat oziroma v drugih primerih, ki jih določa zakon.
Plačilo bo povrnjeno najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka na način, na katerega je kupec izvedel plačilo.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega izdelka ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je izdelek poslal nazaj.
- Osebni podatki
Podjetje obdeluje določene osebne podatke Uporabnika. Več informacij je dostopnih v »Pravilniku o zasebnosti«.
- Reševanje sporov
Pravna razmerja med uporabnikom in podjetjem, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti.
Podjetje skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
- Ostalo
Neveljavnost katere koli določbe teh Pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh pogojev poslovanja kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti Pogoji poslovanja še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh Pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med uporabnikom in podjetjem oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.
Ti Pogoji poslovanja veljajo od 20.11.2023.